REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO FIGHTIME.PL
- DEFINICJE
Wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie.
Dzień Roboczy:
Dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
Usługodawca:
Mark & Law Rafał Witkowski z siedzibą w Warszawie, ul. Madalińskiego 42 lok. 21, 02-540 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców CEiDG, NIP: 5251555324, REGON: 015505872;
Usługa:
Usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną polegająca na zapewnieniu Użytkownikom dostępu do Platformy oraz odpłatnego dostępu do Treści Multimedialnych w systemie Pay Per View (dalej: PPV) za pośrednictwem Platformy;
Platforma:
Serwis internetowy – platforma telewizyjna prowadzona pod adresem URL: https://fightime.pl za którego pośrednictwem możliwe jest korzystanie z Usługi;
Użytkownik:
Oznacza osobę fizyczną korzystającą z funkcjonalności Platformy, na której rzecz świadczone są przez Usługodawcę usługi dostępu do Treści Multimedialnych;
Umowa:
Oznacza zawarcie na odległość drogą elektroniczną umowy dostępu do Usługi.
Opłata:
Określona w chwili złożenia Zamówienia kwota pieniężna dla Użytkowników z Polski wyrażona w Polskich Złotych (PLN) dla Użytkowników zagranicznych w Euro (EUR), Dolarach Amerykańskich (USD) oraz Funtach Brytyjskich (GBP) wraz z należnymi podatkami, którą Użytkownik zobowiązany jest uiścić za dostęp do Treści Multimedialnych;
Zamówienie:
Działanie Użytkownika, zmierzające do uzyskania dostępu do Treści Multimedialnych, zgodnie z warunkami oferty Usługodawcy;
Treści Multimedialne:
Materiały audio-video udostępniane w postaci cyfrowej na indywidualne żądanie Użytkownika, w tym na żywo w systemie transmisji PPV oraz realizacji telewizyjnej;
Dostawca Platformy:
Mark & Law Rafał Witkowski z siedzibą w Warszawie, ul. Madalińskiego 42 lok. 21, 02-540 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców CEiDG, NIP: 5251555324, REGON: 015505872;
Operator Płatności:
Oznacza podmioty obsługujące płatności dokonywane przez Użytkownika za dostęp do Usług świadczonych za pośrednictwem Platformy;
Polityka Prywatności:
Dokument dostępny pod adresem https://fightime.pl/polityka-prywatnosci/
zawierający informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę;
Regulamin:
Oznacza niniejszy Regulamin;
Zgłoszenie Serwisowe:
Zgłoszenie Błędu otrzymane przez Dostawcę Platformy od Użytkownika zgodnie z Regulaminem;
Błąd:
Oznacza brak działania Platformy (lub jej części), lub niestabilność działania Platformy z przyczyn leżących po stronie Platformy. Nie stanowi Błędu nieprawidłowe działanie Platformy, w części lub w całości z powodu niespełnienia przez Użytkownika minimalnych wymagań technicznych określonych w pkt IV ust.1-3 Regulaminu lub korzystania przez Użytkownika z Platformy w sposób niezgodny z Regulaminem;
II. DANE KONTAKTOWE
- Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie Platformy jest Usługodawca.
- Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem:
- Wiadomości e-mail przesłanej na adres: biuro@fightime.pl,
- Pocztą tradycyjną przesyłając list na adres siedziby Usługodawcy: Mark & Law Rafał Witkowski z siedzibą w Warszawie, ul. Madalińskiego 42 lok. 21, 02-540 Warszawa
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa w szczególności zasady korzystania z Platformy, zasady zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Platformy oraz procedurę reklamacyjną.
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu oraz Polityki Prywatności przed skorzystaniem z Usługi.
- Użytkownik ma nieodpłatny dostęp do Regulaminu. Może go pobrać w każdym czasie i miejscu oraz dokonać jego wydruku. Aktualny Regulamin jest dostępny na Platformie.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o bezprawnym charakterze lub takich, które wprowadzają w błąd.
- Zakazane jest podejmowanie przez Użytkownika działań, które mogą spowodować uszkodzenie lub zakłócenie działania Platformy.
- Zakazane jest wykorzystywanie przez Użytkownika Platformy lub Usług świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem w szczególności naruszających prawa własności intelektualnej, dobre obyczaje, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy lub Dostawcy Platformy.
- Zabronione jest ingerowanie w działanie Platformy, w tym zmienianie kodu Platformy, używanie lub zamieszczanie robaków, wirusów, botów, niedozwolonych rozszerzeń i innych mechanizmów mogących mieć negatywny wpływ na działanie Platformy.
- Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniami dotyczącymi prób pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione. Użytkownicy powinni stosować takie środki techniczne, które będą minimalizowały wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności powinni korzystać z oprogramowania antywirusowego oraz oprogramowania chroniącego tożsamość korzystających z sieci Internet.
- Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Platformy wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Platformy w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy lub Dostawcy Platformy.
- Usługodawca nie odpowiada za ewentualne zmiany w Treściach Multimedialnych dostarczanych za pośrednictwem Platformy, które nie wpływają na zmianę charakteru dostarczanych Usług.
- Usługodawca nie odpowiada za wszelkie zmiany harmonogramu, w tym in. absencje w karcie walk, na które nie ma wpływu, w szczególności z siły wyższej czy przyczyn losowych w tym np. kontuzji.
- Użytkownik zawierając umowę z Usługodawcą dokonuje zakupu dostępu do gali sportów walki realizowanej i transmitowanej przez Usługodawcę. Nie ma możliwości wykupienia dostępu do gali sportów walki na konkretną walkę/konkretne walki. Dostęp do Treści Multimedialnych w systemie pay-per-view nie podlega podziałowi na części, a tym samym nie ma możliwości wykupienia dostępu do wybranej części gali.
- Wszelkie prawa do Treści Multimedialnych, tj. prawa własności intelektualnej należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem lub na podstawie odrębnego porozumienia – umowy licencyjnej.
IV. NIEZBĘDNE WYMAGANIA TECHNICZNE. OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
- Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą sprawnych technicznie komputerów PC podłączonych do sieci Internet, spełniających następujące wymagania techniczne:
- połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 Mbps (zalecane 10 Mbps),
- powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Treści Multimedialnych,
- korzystanie w tym celu ze strony internetowej Platformy,
- włączona obsługa plików „cookies”,
- włączona obsługa Java Script,
- posiadanie ekranu z rozdzielczością co najmniej 1280×720 pikseli,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- aktualna wersja jednej z następujacych przeglądarek: Mozilla Firefox, Google, Chrome,
- Przeglądarka internetowa nie powinna być w starszej wersji niż najnowsza -2 (minus dwie aktualizacje wstecz). Zaleca się, aby Użytkownik posiadał najnowszą przeglądarkę lub wersję, która posiada co najmniej 2 (dwie) ostatnie główne aktualizacje.
- Korzystanie z Usługi jest możliwe za pomocą urządzeń mobilnych (smartfony, telefony komórkowe, tablety, laptopy) z przeglądarką internetową, która nie powinna być w starszej wersji niż najnowsza -2 (minus dwie aktualizacje wstecz). Zaleca się, aby Użytkownik posiadał najnowszą przeglądarkę lub wersję, która posiada co najmniej 2 (dwie) ostatnie główne
- Wymagania techniczne dla urządzeń mobilnych:
- Powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Treści Cyfrowych;
- System operacyjny: Android 9+ lub iOS 13+;
- Przeglądarka: najnowsza wersja Chrome / Safari / Edge (chromium). Bezproblemowy odbiór nie jest też gwarantowany na przeglądarkach innych niż wcześniej wymienione. Usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. Vmware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.).
- W przypadku wystąpienia Błędu, Użytkownik powinien niezwłocznie zgłosić do Dostawcy Platformy stosowne Zgłoszenie Serwisowe.
- Zgłoszenia Serwisowe powinny być składane poprzez formularz kontaktowy dostępny na
- Każde Zgłoszenie Serwisowe powinno zawierać co najmniej opis zgłaszanego problemu oraz okoliczności jego wystąpienia.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na Zgłoszenia Serwisowe niezwłocznie.
V. REJESTRACJA
- W celu skorzystania z Usługi wymagane jest podanie aktywnego adresu e-mail i dokonanie bezpłatnej rejestracji na Platformie poprzez wypełnienie formularza, określenie hasła oraz zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Użytkownik otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie rejestracji przez Usługodawcę, co jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi w zakresie dostępu do Platformy. Uzyskanie dostępu do Platformy nie jest równoznaczne z otrzymaniem dostępu do Treści Multimedialnych.
- Po dokonaniu rejestracji Użytkownik może uzyskać dostęp do Treści Multimedialnych dostępnych na Platformie. Dostęp do Treści Multimedialnych na Platformie Użytkownik uzyskuje:
- po złożeniu Zamówienia i skutecznym dokonaniu Opłaty,
- po wykorzystaniu kodu promocyjnego otrzymanego od Usługodawcy,
- po wykorzystaniu kodu promocyjnego otrzymanego od Partnera Usługodawcy.
VI. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną nieodpłatnie następujące usługi:
- dostęp do treści na Platformie,
- formularz kontaktowy,
- konto Użytkownika,
- Help Desk (obsługa zgłoszeń serwisowych),
-
- Momentem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dla:
- dostępu do treści na Platformie jest otwarcie strony internetowej, na której znajduje się Platforma, w tym jej podstron;
- Formularza kontaktowego jest przesłanie informacji do Usługodawcy przez Użytkownika;
- Konta użytkownika jest otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem, że zostało założone konto użytkownika;
- Help Desk jest przesłanie informacji do Usługodawcy przez Użytkownika;
- Koszyk jest dodanie Usługi do
Dostęp do treści na Platformie
- Użytkownik nie musi zakładać konta, aby uzyskać dostęp do tej usługi – wystarczy, że Użytkownik wejdzie na stronę Platformy.
- Na Platformie znajdują się przekierowania do usług dostawców będącymi podmiotami trzecimi – przykładowo podmiotów prowadzących portale społecznościowe. Usługodawca nie odpowiada za usługi świadczone przez te podmioty. Usługodawca rekomenduje zapoznać się z regulaminami tych dostawców przed przejściem na ich strony internetowe i/lub Platformy.
Formularz kontaktowy
- Formularz kontaktowy umożliwia skontaktowanie się Użytkownika z Usługodawcą. W tym celu Użytkownik powinien wysłać wiadomość do Usługodawcy podając swój adres e-mail.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na wiadomości użytkownika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania wiadomości.
- Przesłanie formularza kontaktowego jest jednorazowe. W przypadku, gdy Użytkownik chce wysłać więcej wiadomości do Usługodawcy – powinien ponownie skorzystać z formularza
Konto użytkownika
- Usługa prowadzenia konta Użytkownika dostępna jest po dokonaniu rejestracji na zasadach określonych w Regulaminie i polega na umożliwieniu Użytkownikowi przez Usługodawcę korzystania z konta Użytkownika.
- Użytkownik może założyć tylko jedno konto powiązane z konkretnym adresem mailowym na
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć konto na W tym celu Użytkownik powinien
skontaktować się z Help Desk. Usunięcie Konta powoduje trwałe usunięcie z Platformy danych Użytkownika.
- Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usług prowadzących do odzyskania danych Użytkownika po ich usunięciu na żądanie Użytkownika. Usunięcie Konta przez Użytkownika, który jest stroną Umowy Usług Odpłatnych, może powodować utratę dostępu do Materiału Audiowizualnego objętego daną Umową Usług Odpłatnych, za którą to utratę Usługodawca ani Dostawca Materiałów Audiowizualnych nie ponosi odpowiedzialności.
- Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną, w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Usługodawcy, Dostawcy Platformy lub innych Użytkowników, naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu a także, gdy zablokowanie dostępu do konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności próbami złamania lub ominięcia przez Użytkownika zabezpieczeń Platformy lub inne działania hakerskie.
- Zablokowanie dostępu do konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną z wymienionych powyżej przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną. Usługodawca drogą elektroniczną zawiadamia Użytkownika o zablokowaniu dostępu do konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
Help Desk
- Help Desk umożliwia skontaktowanie się Użytkownika z Usługodawcą. W tym celu Użytkownik powinien wysłać wiadomość do Usługodawcy.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na wiadomości użytkownika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania wiadomości.
- Przesłanie informacji za pośrednictwem Help Desk jest jednorazowe. W przypadku, gdy Użytkownik chce wysłać więcej wiadomości do Usługodawcy – powinien ponownie skorzystać z formularza kontaktowego.
Koszyk
- Usługa koszyka umożliwia Użytkownikowi dodawanie do koszyka wybranej Usługi.
- Korzystanie z usługi koszyka kończy się wraz z przejściem Użytkownika na stronę Dostawcy Płatności.
VII. DOSTĘP DO TREŚCI MULTIMEDIALNYCH
- Dostęp do Treści Multimedialnych oferowanych na Platformie jest płatny. W zależności od charakteru Treści Multimedialnych dostęp możliwy jest w modelu PPV lub Subskrypcji.
- Informacje zawarte na Platformie w zakresie Treści Multimedialnych, nie stanowią w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego oferty, ale zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego o dostarczanie Treści Multimedialnych przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, za pośrednictwem Platformy.
- W trakcie trwania sprzedaży dostępu do danych Treści Multimedialnych, Użytkownik może złożyć ofertę Usługodawcy za pośrednictwem Platformy, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (z wyłączeniem okresów trwania tzw. „okien serwisowych Platformy”).
- Zawarcie Umowy wskutek Zamówienia płatnej Treści Multimedialnej na Platformie następuje po złożeniu przez Użytkownika Usługodawcy oferty o chęci skorzystania z usługi dostępu do Treści Multimedialnej i akceptacji treści Regulaminu w dostępnej dla niego formie, na zasadach określonych prawem, z chwilą dokonania Opłaty.
- Użytkownik dokonuje Opłaty za Zamówienie dostępu do Treści Multimedialnych za pośrednictwem Operatora Płatności, tj. Elavon Financial Services, za pośrednictwem metod płatności oferowanych przez tego Operatora Płatności.
- Warunkiem dostępu do Treści Multimedialnych jest wykonanie przez użytkownika prawidłowo płatności.
- Skutkiem prawidłowo wykonanej płatności jest otrzymanie maila z potwierdzeniem wykonania płatności na adres e-mail wskazany podczas rejestracji konta, a co za tym idzie automatycznego uzyskania uprawnień do oglądania Treści Multimedialnych.
- Usługodawca zamieszcza na koncie Abonenta/przesyła za pośrednictwem adresu email użytego przy rejestracji potwierdzenie zawarcia umowy.
- Usługodawca może okresowo oferować usługi w ramach promocji lub nieodpłatnie, których warunki i dostępność będą każdorazowo wskazane na Platformie przez Usługodawcę. Okres sprzedaży każdorazowo zostaje określony na Platformie.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Użytkownik, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail lub adres siedziby Usługodawcy wskazane w pkt. II. ust. 2 Regulaminu.
- Odstępując od Umowy Użytkownik powinien podać: swój adres e-mail, który został podany przez Użytkownika przy zakładaniu konta, a w przypadku gdy przy dokonywaniu płatności podany został inny adres email niż przy zakładaniu konta, Użytkownik winien podać również email podany przy dokonywaniu płatności.
- W celu złożenia odstąpienia od Umowy Użytkownik może posłużyć się wzorem formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik numer 1 do Regulaminu.
- Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Użytkownik w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Niezależnie od powyższego, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku świadczenia usług za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę, za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika i jednocześnie Użytkownik został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia, utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął tę wiadomość.
IX. REKLAMACJE
- Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia
- Reklamacje należy składać w formie:
- elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego HelpDesk w panelu Użytkownika;
- e-mailowej – pisząc na adres: biuro@fightime.pl
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik powinien podać:
- Adres e-mail, który Użytkownik podał w trakcie rejestracji konta,
- Przyczynę reklamacji i treść swojego żądania
- Podanie informacji, o których mowa w pkt. IX ust. 2 Regulaminu jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na reklamacje.
- Usługodawca rekomenduje składać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu przyczyny takiej
- Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi Użytkownikowi w sposób, w jaki Użytkownik złożył reklamację.
- Reklamacje w zakresie obsługi płatności dokonywanych przez Użytkownika za pośrednictwem Operatorów Płatności rozpatrywane są przez tych Operatorów Płatności, z usług których Użytkownik korzystał.
X. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.
- Usługodawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkownika zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z RODO (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkownika określone zostały w Polityce Prywatności.
XI. ZMIANA REGULAMINU
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu z ważnych powodów, w przypadku:
- zmiany przepisów prawa, które mają wpływ na treść Regulaminu,
- wydania przez właściwe władze publiczne nakazów, postanowień, zaleceń, orzeczeń, interpretacji, wytycznych lub decyzji – w granicach określonych tymi dokumentami;
- rozbudowy, zmiany funkcjonalności Platformy, w tym zmiany wymogów technicznych oraz wprowadzenia nowych usług, w tym tych świadczonych drogą elektroniczną,
- gdy zmiana będzie konieczna z powodu niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie, jak również zmiany danych Usługodawcy, w tym adresu poczty elektronicznej czy linków zamieszczonych w Regulaminie,
- konieczności przeciwdziałania nadużyciom lub ze względów bezpieczeństwa;
- konieczności poprawy jakości obsługi.
- Usługodawca udostępni na Platformie i/lub prześle e-maila informacyjnego do Użytkowników dotyczącego zmiany treści Regulaminu. Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem jego obowiązywania. Zmiana treści Regulaminu jest skuteczna z dniem wskazanym w komunikacie o zmianie Regulaminu.
- Zmiana treści Regulaminu nie dotyczy Treści Multimedialnych zakupionych przez Użytkownika na Platformie przed zmianą Regulaminu. Umowy sprzedaży zawarte przed zmianą Regulaminu podlegają postanowieniom Regulaminu obowiązującym w dacie ich zawarcia.
- W razie, gdy Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę poprzez HelpDesk.
XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Gdy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawca powstanie spór – Użytkownikowi przysługuje możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Użytkownik może w szczególności skorzystać z pomocy organizacji konsumenckich oraz miejskich i powiatowych rzeczników praw konsumentów – wyszukiwarka instytucji, które mogą pomóc Użytkownikowi w rozwiązaniu jego sprawy dostępna jest na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pod ty linkiem: https://uokik.gov.pl/pomoc.php
- Informacje co do polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajdują się również na tej stronie internetowej: https://www.polubowne.uokik.gov.pl/
- Użytkownik ma również możliwości rozwiązania sporu z przedsiębiorcom za pośrednictwem internetowej platformy do rozstrzygania sporów ODR, która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym dla Regulaminu, w tym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub nie ogranicza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 marca 2025 r.
ZAŁĄCZNIK 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.