#FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

PODCZAS ODTWARZANIA NIE WIDZĘ OBRAZU

Jeżeli podczas odtwarzania transmisji TV nie widać obrazu – widzisz czarny ekran – ale słychać dźwięk i widać przyciski na odtwarzaczu prosimy o upewnienie się, że materiał jest odtwarzany na urządzeniu, które spełnia wymagania techniczne do odtwarzania tego rodzaju materiałów (live streaming). Można spróbować również odtworzyć materiał w przeglądarce lub (jeśli jest używany) odpiąć zewnętrzny wyświetlacz od urządzenia.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Reklamacje należy składać poprzez formularz dostępny w zakładce KONTAKT, lub bezpośrednio na adres mailowy: biuro[at]fightime.pl. Operator rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia i skutecznego doręczenia Operatorowi, przesyłając wiadomość na wskazany w reklamacji adres poczty elektronicznej, z której przyszła wiadomość reklamacyjna.

CZY MOŻNA OGLĄDAĆ NA DWÓCH URZĄDZENIACH RÓWNOCZEŚNIE?

Nie, w tym samym czasie użytkownik może oglądać tylko na jednym urządzeniu.

CZY TRANSMISJA BĘDZIE DOSTĘPNA NA SMART TV LUB KONSOLI?

Tak, nasze transmisje można oglądać na wszystkich urządzeniach posiadających dostęp do internetu i podstawową przeglądarkę internetową.

CO ZROBIĆ, GDY TRANSMISJA SIĘ ZACINA?

Jeśli obraz buforuje się i/lub zacina spowodowane jest to niestabilnym łączem internetowym po stronie widza lub działaniem aplikacji na urządzeniu, na którym chcemy oglądać transmisję, które wywołuje jego destabilizację i ponad normatywne obciążenie systemu. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:

  1. Sprawdź jakość łącza Internetowego na stronie http://www.speedtest.pl.
  2. Wyłącz AdBlokery oraz wszystkie wtyczki w przeglądarce.
  3. Zrestartuj przeglądarkę lub to jeśli nie działa spróbuj zalogować się na innej.
  4. Zrestartuj swój domowy router.
  5. Postaraj się poprawić zasięg WiFi lub poszukaj innej sieci Internetowej.
CZY BĘDĘ MÓGŁ OBEJRZEĆ TRANSMISJĘ PO JEJ ZAKOŃCZENIU?

Nie, telewizja nie udostępnia materiału po emisji live.

WYMAGANIA TECHNICZNE

Do odtwarzania materiałów wymagane jest połączenie urządzenia z internetem. Nasze transmisje możesz oglądać na wszystkich urządzeniach: komputery, tablety, telefony, konsole, smart tv i wszystkie inne, które posiadają podstawową przeglądarkę internetową i są podłączone do internetu.

Player do wykonania testu jakości transmisji TV.